miércoles, 15 de junio de 2016

SEGON DIA: GUIÓ TÈCNIC Grup: Mar Domenech, Júlia Estrada, Mónica Bou, Júlia del Pozo



AUDIO


SEC.
PLA
IMATGE
SO
TEXT
Escena 1: introducció del cervell
p1
de pla mitg curt a primeríssim primer pla de l’actriu quieta i la imatge es va ampliant.
música alegre

Enumeració de les parts principals del cervell
p’2
pla cenital d’un cervell on s’indica on es situa el tall encefàlic, i s’enumeren diferents funcions d’aquests
música i aplicació d’algun efecte sonor
TAL ENCEFÀLIC (a la base del cervell) Controla les funcions vitals i connecta
el cervell amb la resta del cos mitjançant la medul·la espinal. Es divideix en bulb raquidi, protuberància i mesencèfal.

p3
primeríssim primer pla cenital  d’un cervell on s’indica on es situa el cerebel, i s’enumeren diferents funcions d’aquests
música i aplicació d’algun efecte sonor
CEREBEL
S’encarrega de mantenir l’equilibri, la postura i la coordinació dels moviments del cos.

p4
primeríssim primer pla  cenital d’un cervell on s’indica on es situa el cerebel, i s’enumeren diferents funcions d’aquests
música i aplicació d’algun efecte sonor
Cervell. Relacionat amb els sentits, les emocions, els records, i les reaccions.

Rep les senyals i les retorna en forma de resposta.

p5
primeríssim primer pla cenital  d’un cervell on s’indica on es situa el cervell, i i s’enumeren diferents funcions d’aquests
música i aplicació d’algun efecte sonor
CERVELL
Relacionat amb els sentits, les emocions, els records, i les reaccions.
Rep les senyals i les retorna en forma de resposta.

p6
pla cenital d’un cervell on s’indiquen els dos hemisfèriS ( DINS DEL CERVELL)
música i aplicació d’algun efecte sonor
DIVISIÓ DEL CERVELL EN DOS HEMISFERIS

DRETA: relacionada amb l’expressió no verbal; intuïció, reconèixer cares, sons o melodies. I es manifesten els records i els pensaments a través d’imatges.
ESQUERRA: Dominant en la majoria de persones, relacionat amb la part  verbal (parla, escriptura, comprensió). Analitza, raona, resol problemes numèrics.


Escena 2:
“El dia a dia”
Pensament
p7
pla mitjà de l’actriu, gravant mentres fa l’acció d’estudiar
música i aplicació d’algun efecte sonor
PENSAMENT MATEMÀTIC

p8
pla cenital del cervell, on s’assenyala la part utilitzada a l’hora de pensar
música i aplicació d’algun efecte sonor
S’activen els lòbuls frontals on es processa el pensament conscient. S’hi resolen els problemes.
Escena 3:
Lapsus
p9
pla mitjà de l’actriu, gravant mentres està fent un exàmen. Es posa nerviosa i li agafa un lapsus.
música i aplicació d’algun efecte sonor
LAPSUS













p10
pla cenital del cervell, on s’assenyala la part que s’activa quan tenim un làpsus mental.
música i aplicació d’algun efecte sonor
Succeeix a les parts on es manté la memòria humana i les àrees corticals de síntesis en
el lòbul frontal. Són produïts per sobre-estimulacions d’aquestes parts del cervell, degut a
estrès, ansietat, angoixa, dèficit d’atenció o drogues)
Escena 4:
Record
p11
pla americà d’un grup l’actrius, que estan parlant.
Pla mitg curt gravant a l’actriu principal del grup d’amigues quan li ve un record.
música i aplicació d’algun efecte sonor
RECORDS

p12
pla cenital del cervell, on s’assenyala la part utilitzada a l’hora de recordar.
música i aplicació d’algun efecte sonor
Té lloc a l’hipocamp, localitzat al lòbul temporal, al centre del cervell. Tot i que no hi
ha una única part de l’òrgan que guardi els records. Percepció i reconeixement
d’estímuls que es relacionen amb la memòria.
Escena 5:
Somni
p13
pla mitjà de l’actriu, gravant mentres dorm.
música i aplicació d’algun efecte sonor
SOMNI

p14
pla cenital del cervell, on s’assenyala la part utilitzada quan dormim, i quines parts cerebrals s’activen durant els nostres somnis.
música i aplicació d’algun efecte sonor
Quan la resta del cos disminueix la seva activitat, el cervell incrementa la seva.
Quan dormim es el moment en que el cervell clasifica el que ja ha passat durant tot el dia y organitza la nova informació incorporant-la a la que ja esta guardada. Es fa una ‘neteja’ de l’hipocamp alliberant espai per a l’adquisició de noves
informacions y consolidant la memoria.
S’activa l’escorça cerebral i el sistema límbic.
Escena 6:
“El nostre cervell”

p15
Pla general picat, on apareix tot el grup del treball fent un mural on hi dibuixem un cervell.
música i aplicació d’algun efecte sonor

Escena 7
‘ cervell esborrat’
P16
Pla picat.
Apareix una actriu i esborra el cervell
Música i aplicació d’algut efecte sonor

Escena 8
‘Titol’
P17
Pla picat
L’actriu escriu ‘el cervell’
Música( igual a l’alterior)

No hay comentarios:

Publicar un comentario