lunes, 15 de junio de 2015

Dia 2-Arlet Escorihuela,Júlia Gabarrell,Gemma Roca i Júlia Tejero.Tasca 3:Guió tècnic

Seqüència
Tipus de pla/angle de visió
Imatge
So
Text
Temps
Moviments de càmera
Escena 1:
Pissarra blanca
-P1 (Pla general)
-Normal

Gravant una mà dibuixant un home aixecant unes peses.
Música de fons: “Scheming weasel”
Veu en off: Els éssers vius no som els únics que podem fer una força. Tot el que ens envolta n’està fent sobre alguna cosa, com per exemple una taula sobre el terra.

Càmera ràpida

Time-lapse

-P1 (Pla general)
-Normal

Gravant una mà dibuixant uns espirals que simulen l’aire.
Música de fons: “Scheming weasel”
Veu en off : L’aire també fa una força


Time-lapse
Escena 2: Pissarra blanca
-P1 (Pla general)
-Normal

Gravant unes mans col·locant unes lletres
Música  del programa una mà de contes
Veu en off: Per què els ocells no cauen quan volen?
12’’
Time-lapse

-P1 (Pla general)
-Normal

Gravant una mà dibuixant l’ala d’un avió o d’un ocell. També una mà dibuixant dues nenes una amb un vestit blau i l’altra un vestit vermell que surten d’una banda de l’ala (una casa) i han d’arribar a l’altra (la platja). Les nenes simulen l’aire. Gravem el recorregut que fan.
Música de fons: “Monkeys spinning monkeys”
Veu en off: Tenim una ala d’avió o d’ocell. En una punta de l’ala hi ha una casa i en l’altra la platja. Per anar a la platja hi ha dos camins, el de dalt i el de baix. La Gemma vol anar pel camí de dalt perquè encara que sigui més llarg, és més bonic. En canvi, la Júlia vol anar pel curt perquè és més ràpid. Però la Gemma vol arribar al mateix moment que la Júlia. Com s’ho pot fer? Ben fàcil, anant més ràpid. Ara imaginem que la Gemma i la Júlia representen l'aire. L’aire de dalt anirà més ràpid i per tant farà menys força que el de baix. 
Dibuixem fletxes sota l’ala que la mantenen en aire.


Time-lapse

-P1 (Pla general)
-Normal

Gravant una mà dibuixant una platja i dos nenes.
Música de fons: Carros de foc
Veu en off: Yupi!

Càmera normal

-P1 (Pla general)
-Normal

Gravant una mà dibuixant l’alà d’un avio/ ocell i dibuixant la força que fa el pes de l’ala i la força del aire.
Música de fons: “Monkeys spinning monkeys”
Veu en off:Com que sota l’ala l’aire fa més força que a sobre, aquesta força fa que l’ala no caigui, en canvi si no hi hagués aquesta força que la manté en l’aire, cauria El que acabeu de veure es diu efecte Venturi.  

Time-lapse
Escena 3:
Pissarra blanca
-1 (Pla general)
-Normal

Gravant unes mans col·locant unes lletres
Música  del programa una mà de contes
Veu en off: Llavors perquè els humans no podem
volar?
12’’
Time-lapse

-1 (Pla general)
-Normal

Gravant una mà dibuixant un humà amb ales
Música de fons: “Monkeys spinning monkeys”
Veu en off: Si els ocells poden volar i nosaltres no és perquè pesen molt menys, gràcies a que els seus ossos estan buits.


Time-lapse

-1 (Pla general)
-Normal

Gravant unes mans col·locant unes lletres
Música  del programa una mà de contes
Veu en off: Però llavors si els avions pesen més que nosaltres perquè volen?
12’’
Time-lapse

-1 (Pla general)
-Normal

Gravant una mà dibuixant un avió
Música de fons: “Monkeys spinning monkeys”
Veu en off: si els avions pesen més que nosaltres per què volen?
Perquè tenen un motor que els impulsa, i l’afecte enturi els manté en el cel.

Time-lapse

No hay comentarios:

Publicar un comentario